Ik wil avontuur, dan krijg je avontuur.. ! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sally Vliet - WaarBenJij.nu Ik wil avontuur, dan krijg je avontuur.. ! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sally Vliet - WaarBenJij.nu

Ik wil avontuur, dan krijg je avontuur.. !

Door: Sally van Vliet

Blijf op de hoogte en volg Sally

18 Augustus 2015 | Thailand, Bangkok

Gisterenavond Emma en Jasper uitgezwaaid, belt mijn moeder met de vraag of alles goed is omdat er een bomaanslag is geweest in het centrum van Bangkok. Uhmmm..?! We hebben wel een soort van flits gezien, maar we dachten dat het vuurwerk was. Gelukkig heb ik er verder niets van meegekregen, het was alleen wel even een spannende nacht. Ik zat namelijk in een internet geboekte hostel met alleen maar Koreanen die echt GEEN Engels spraken. De eigenaar zei in gebrekkig Engels 'No worry, is terrorist', haha. Ik kan er nu wel om lachen, maar gisteren was het niet zo grappig.

Afgelopen dagen waren echt geweldig! Ten noord-oosten van Bangkok ligt Khao Yai National park. Twee dagen in doorgebracht en ontzettend veel wilde dieren gezien: makaka apen, gibbons, hornbills, herten, stekelvarken, eekhoorntjes, civetkat, vleermuizen, schorpioen (die onze guide uit z'n hol lokte met de woorden 'it will only be a snake, tarantula or scorpion'). Het waren echt geweldige dagen in de jungle. Daarnaast hebben we vrienden gemaakt met de lokale politie en onze thaise kokkin in het restaurantje naast de guesthouse. Het is nu al 1 groot avontuur!

Foto's volgen nog hopelijk!

Lot's of loveeee

  • 19 Augustus 2015 - 09:57

    Anneke:

    He Sally fijn dat alles goed gaat en wat een leuke foto !had al eerder een reactie gestuurd maar ik weet niet of je die heb gehad vandaar nog een nou geniet van je avontuur veel plezier en tot het volgende bericht wacht in spanning af !xxx

  • 19 Augustus 2015 - 09:57

    Anneke:

    He Sally fijn dat alles goed gaat en wat een leuke foto !had al eerder een reactie gestuurd maar ik weet niet of je die heb gehad vandaar nog een nou geniet van je avontuur veel plezier en tot het volgende bericht wacht in spanning af !xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Asia

Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam en Indonesië.

Recente Reisverslagen:

07 December 2015

Ten einde....

20 Oktober 2015

Dalat

09 Oktober 2015

Vietnam!!

01 Oktober 2015

Laos

16 September 2015

Laos
Sally

Actief sinds 30 Juli 2015
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 4686

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2015 - 07 December 2015

Asia

Landen bezocht: